2012/01/01

2011 塔斯曼尼亞自駕之旅 (8)(Day 3 28/10/2011)

呢個 Russell
Fall
其實唔係好長,可以係30分鐘之內就可以KO咗佢,不過若果係要行埋其他部份好似Tall Tree Ciruit同埋 Horseshoe FallsLady Barron Falls & Circuit 就要多成個幾兩個鐘先至可以行完~~



我哋淨係行咗1、2同3咋


其實呢個Park可以俾你行一日都得,因為重有一個叫Lake Dobson可以行埋...

亦都可以揸車去睇下都得 


我哋呢D其實就無指定行幾多,見到可以行埋行埋佢囉,都幾志在Hae 住來玩啫~~我哋來到無耐之後都陸續有好多遊人來到睇呢個Russell
Fall
,行呢個Russell Fall話就話要10分鐘,但係其實齋行的話我諗唔洗10分鐘就行完,係行去呢個Falls嘅途中,突然見到係Tasmania成日都會出現叫Tasmanis Bettong嘅動物,佢個樣有D似袋鼠,但係size就細好多,動作重要幾快下添喎。一路行都見到唔同嘅植物,當然係佢識我我唔識佢啦,但係佢哋D Size 到真係幾大下架喎呢個環境有D似熱帶雨林咁 !! 行行下突然見到行我哋前面嘅兩個人鬼鬼鼠鼠咁喎,係到唔知睇咩嘢。咁我哋呢D香港人當然係唔好執輸睇下有咩睇,佢哋兩個人望住附近嘅一條河,攞住部相機唔知想係到影咩嘢喎,雖然未睇到有咩要影,我當然又要準備定部相機隨時睇下有無咩影啦。行到埋去,睇下條河,開頭都唔知有咩睇,再留心D睇下,原來係有一隻鴨嘴獸Platypus係條河到遊緊,重好似發現有人,係到搵緊地方藏身咁!! 用相機影到影唔切呀~~再睇多一陣連影都無埋~~睇完我哋就繼續向呢個 Russell Falls 前進,行到去都有唔少人係到影相,重見到有人用腳架對住條瀑布影相添呀~~~其實今日落下雨都幾好,因為咁條瀑布D水多咗,靚好多,如果係好天可能係會無咁大水添呀~~~~~不過係呢d環境下都幾難影相,因為d霧水係咁飄埋來,攪到朦查查咁~~


沿途嘅河水都幾清下架

幾大自然

睇唔睇到隻鴨嘴獸呢 ?

呢個就係Russell Fall啦..







2 則留言:

  1. good night Ben! 冇電腦用哩!得閒再探你!
    [版主回覆02/04/2012 10:59:10]^.^

    回覆刪除
  2. 正喎, lake Dobson可以駕車去, 俾我實唔願行成日, 行1-2HRS就可以0既
    [版主回覆02/04/2012 10:59:30]係呀...不過我哋都無去..但係又見有好多人去行個喎...

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...