2011/01/24

2010 土耳其自駕之旅 (22) (Book 車 & 準備篇)(2)

講完 Book 車咁今篇就要講下準備嘢啦 !!

綜合咁多次去外地自駕嘅經驗

(1) 首先要了解咗當地個道路網絡系統同埋駕車規則,譬如係左軚定右軚..

(2) 當地嘅道路地圖

      Maps of Turkey & Istanbul

      Turkey Ineractive Map

      Road of Turkey Map (Details)

      當然重有 Google Map  喇...

(3) 有無高速公路可以去到目的地,同埋要知道洗唔洗收費呢 ? 價錢如何呢 ?

      Highway Toll Turkey

     List of highways in Turkey

     General Directorate in Turkey

(4) 當地泊車方唔方便呢 ? 洗唔洗付費呢 ?

(5) 當地嘅交通規例 (呢個都幾重要,唔係就會有當地牛肉乾食啦....)

(6) GPS ,呢個好重要,因為我哋係外地人唔係好知當地D地方點去(話時話係香港有時都唔知有D地方點去 ^.* )

     呢個可以同租車公司租,但係要成百幾蚊港幣租一日,好似我咁咪要成千幾蚊,係小數怕長計嘅情況下,我就自己去鴨寮街買咗個有歐洲地圖嘅 GPS 喇,價錢就睇下你要幾大個 Display 啦,我就買咗個 4.3" 嘅,承惠六百幾,呢個價錢都幾好重可以自己擁有埋,係香港都用到



(7) 租車容唔容易同埋收費係點,如果收費真係好貴的話無理由重要租車家嗎!!!

8 則留言:

  1. Pandora 香傭講法文26/4/11 21:57

    好planning!
    [版主回覆04/26/2011 22:49:00]哈哈..多謝贊賞 !!

    回覆刪除
  2. 咁detail!!!真係多謝你d information!!....我都好想去土耳其呀!!不過唔會玩自駕遊因冇車牌
    [版主回覆05/03/2011 17:24:00]嘻嘻...土耳其唔自駕都可以去玩好多地方,因為佢D交通都幾方便 !! 但係妳去完無耐又咁快身痕??

    回覆刪除
  3. what is the brand and model of the GPS you bought?  can they load maps of other places?
    [版主回覆07/13/2011 20:55:00]actually, the brand is mainly manufactured by China, so it is not important on the brand.  The main point is it can load the GPS program which you will visit.  For my GPS, it can run the GPS program, IGO.  The map of this program covered a lot country in the world and you can download the updated map from the web but it need time to search.  You want to use it ? or you planning to have a trip by car driving in other country ?

    回覆刪除
  4. I have been using Nokia phone GPS for 3 years when travelling/driving in Europe, Tasmania, Malaysia and Taiwan.  The startup time taken to capture satellite signals is too long and the screen is too small.  The good point is all the maps are free and downloaded from Nokia.  Your GPS is low cost so that I want to upgrade my gear.  Your driving trip in Turkey is very interesting.  Thanks for sharing.
    [版主回覆07/14/2011 19:13:00]haha....thank you

    回覆刪除
  5. Hi Ben, 我同老公plan 十月去土耳其自駕, 想問你去左幾多日, 成個trip大約用左幾錢? 我問過機票最平連稅都要8千~
    thank you thank you~
    [版主回覆08/02/2011 19:41:07]我哋total去咗17日,兩個人洗咗$37,000連埋機票,我舊年機票係七千蚊到坐星航

    回覆刪除
  6. THANK U~
    計計下我地起碼最少要用成HKD 40,000~ 好貴呀!!! 我見你住D HOTEL大約都要EURO 60一晚, 我地大約去12-13日咋(未PLAN好), 係伊斯坦堡係咪唔使用車???同埋係伊斯坦堡STAY2-3日OK??? 入油大約TOTAL 用幾錢到呀??? SORRY 我好多問題, 唔好意思^_^!
    [版主回覆08/03/2011 04:47:27]其實個價錢可能差不多,因為D匯率問題,好多嘢都會唔同咗價錢,住宿方便如果妳哋可以接受無獨立廁所嘅應該會重平D~~~ 係伊斯坦堡基本係唔洗用車,所以其實如果妳哋最後係係伊斯坦堡的話,可以還車都得。伊斯坦堡主要景點基本上2日都可以睇晒,如果妳哋時間有鬆動的話2~3日都幾好。至於油費我哋成個T至於油費我哋成個Trip用咗$4800到,行咗4300km~~
    有問題再問我喇..

    回覆刪除
  7. Ben 哥,你個blog 真係「正」! 我打算7月到法國自駛遊,但係租埋GPS就好貴。有人俾咗一部鴨記「阿拉丁」嘅GPS我,請問點先可以响法國用呀?我search 「igo8 France map」 搵到好多相關資源,但係咪download所有的files 落張SD卡再插入部 GPS 已經可以用呢?駛唔駛install 啲乜嘢software?請幫忙 !
    [版主回覆05/23/2012 21:15:53]多謝你先 !!
    如果你去法國的話,你只係需要Update入面幾個File 就得..係 igo 個入面有一個map嘅 folder 要 搵最新嘅寫住 FranceXXXXXXX.fbl, FranceXXXXX.ftr, FranceXXXXX.fda,同埋係 building 個 folder 入面寫住 francexxxxx.3dc,重又一個 pio folder 入面個 francexxxx.poi 就得...
    map 入面個個好明顯係 map 啦,building 個個都係顧名思義啦,而最後 poi 就係 point of interest ,佢會列D食嘢、買嘢、油站....之類嘅嘢...
    將搵到 update 嘅 file 直接抄落去張 SD card 到就得唔洗install,不過建議你抄之前將原先嘅嘢做一個 Backup Copy 先

    回覆刪除
  8. 會試吓得唔得。Thank you。
    不過,部GPS本身只有Papago X5 中港地圖,無裝過igo map。係咪只跟你講咁做定係點做呢?
    我打算由巴黎租車出發,去Loire Valley探古堡、Saint Malo、Mont Saint Michel、Normandy 先至返巴黎,前後9日。
    [版主回覆05/24/2012 05:38:11]如果本身係無 igo 呢個程式,你就要搵埋一個 igo 個 gps program 連地圖嘅,放係張 SC Card 到就得,然後應該係你部GPS到搵返個 igoxxx.exe ,應該會行到..

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...