2010/10/23

2010 土耳其自駕之旅 (3) Day 1


2010 土耳其自駕之旅 Day 1 21/10/2010

出發前幾日

無神神有個超級颱風出現咗,重要係直吹香港,最接近香港個日就係我出發個日~~真係未出發就先興奮啦,隨時無得去,因為一Delay就會接唔到D接駁機就會好麻煩,重有就係D酒店同埋車都Book好咗,就算係No Show都要Charge,所以係臨出發前就SendEmail去D頭一兩日住個D酒店同埋租車公司話我行程有機會會Delay。另外,就係打電話去航空公司問下如果呢個情況下會點安排,得到嘅答覆係,到時會打電話通知D乘客喎,吓 !! 咁咪得個等字囉 !! 於是我又在問下航空公司到睇下可唔可以轉早幾班機出發,避開個颱風,只要離開咗香港就可以去到土耳其喇~~~好在問到有位可以早兩班機走,不過就要俾返D行政費同埋手續費囉~~~總算係搞掂啦,可以出發去土耳其啦

後來知道個風最後都無打到來香港,轉咗灣去咗第二到,D朋友重話個日風平浪靜添呀~~~不過打唔成都好嘅,唔會有咩破壞呀嗎~~~

Day 1 21/10/2010

今日就要出發去土耳其自駕啦,因為改咗早兩班飛機出發,所以就要十點幾去到機場啦。去到機場寄好行李,諗住入禁區到食返個BurgerKing,點知原來無咗,個位遲下會開麥當當~~~咁唯有食其他啦,最後就係食咗大家x同埋翠x,食完嘢原來都唔係淨返好多時間~~~
出發個時個天陰陰哋,但係就無咩風

個機場無咩特別,都係咁多人...




無得食 Burger King 就食下粥加燸米雞先




係呢個時候,我發覺我帶漏咗嘢,就係支長鏡~~~不過算啦,有其他機影下都無所謂啦。我哋呢一程機要飛去新加坡轉機,然後再飛去杜拜停一停先到土耳其伊斯坦堡。係飛機到無咩做就係睇戲啦,有潛行空間睇喎,當然睇下啦,飛咗大約個幾鐘之後又有嘢食啦,嘻嘻....因為我哋 Join 咗佢哋做D普通 Memebr (係唔洗錢架),有得揀食咩種類嘅飛機餐,我哋呢幾程機全部都揀晒食海鮮餐,個餐真係幾正個喎..

有帶子又有蝦,係咪睇到留緊口水呢 ??




重有Haagen-Dazz 雪糕食呀...




我哋去到新加坡都係下午大約三點幾,但係我哋下一班機要到成夜晚十一點半先起飛,於是我哋就係新加坡行來行去,其實我哋可以出去新加坡行返一個圈返來都得,不過我哋又費時出出入入咁。呢個新加坡其實都幾多設備俾D轉機嘅乘客使用,重有D凳係用來瞓架,最重要有一樣野就係有得免費Wifi 上網,所以呢差不多成十個鐘嘅時間其實好快就過咗~~~其間我哋基本上去晒呢個"章魚"機場所有嘅Terminal,最好座嘅就係 Terminal 3~~~

"章魚"機場俾人嘅感覺都幾整潔




無人列車,我哋都搭咗幾次~~~~




我哋就係係呢個食我哋個Dinner ...入面都幾多嘢選擇




我哋最後瑾咗"喇沙"食,味道就唔同香港食個隻,有少少偏辣添...




重有就係"肉骨茶"套餐~~~~~~我厭佢唔夠藥材味...




之後就搭去杜拜啦,去到杜拜又要停一個鐘到,我哋見到有D人落咗機,係杜拜機場入面行下,但係我哋就選擇係機上面繼續Hae....

飛機上面嘅晚餐,今次個海鮮有D遜色啦




早餐....個蛋入面都有海鮮架,不過就普普通通囉




之後去伊斯坦堡個一程我哋諗住隔離個位會無人啦~~點知無神神又有人座喎 ,座得無咁舒服架嗎!! 條友仔一上機就不停咁講電話(都唔知佢講咩話,重要講到手舞足動咁!!),講到去起飛先停~~~座呢一程機其實都唔係好辛苦~~~~係機上面睇下片好快就過咗D時間啦!

去到伊斯坦堡上空啱啱出太陽




沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...