2010/01/16

父親

我的父親於2010年1月12日下午二點十五分離開了......


我嘅心情比較平靜,因為唔係一齊住嘅關係,但偶爾都有點兒悲傷..


有好多嘢要做...朋友介紹搵咗一間殯儀服務公司,開頭都幾緊張咁幫手整有關文件,但係去到整死亡証個時已經覺得佢哋有D唔係幾交帶......重有佢哋有攪私人骨灰龕,位於屯門,但係一個好D嘅位置都幾貴,我亞媽睇到都覺得可以,但係我叫我亞媽睇多幾間先下決定.......(有無人有介紹呢 ?)


家下重有頭旬、回魂、設靈、火葬...........好多嘢攪.........


呢一間公司所講嘅頭七同回魂方法有別於一般係網上面搵到所講.....所以家下都要搵多D資料比較下先...(有咩要注意呢 ?)


沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...