2009/10/24

2009 日本東北之旅 Day 1

2009 日本東北之旅 Day 1

香港 > 成田機場 > SuperHotel 小山

今日06:40到到咗機場,但係就勁多人係機場,可能係三日連續假期嘅關係都唔定,到我哋搭個間西北航空又好多人喎,淨係寄行李都要成半個鐘,之後食早餐又係好多人喎。咩到無攪過都要好趕咁上機先得。

其實今日係無咩行程嘅,因為要慢慢揸車向北上,所以今日都係無咩景點安排咗。呢次Book咗用Toyota 嘅Prius 1.8 ,呢款車係混燃車,即係電加電油。租車錢就真係幾貴,18日要成差不多十六萬日元,不過無揸過呢款車就試下喇。開頭真係唔係好識用,熄咗架車唔識開返,試咗一排先識用。

由成田機場去酒店個GPS話要成四個鐘,因為我係行一般道路嘅關係呱,不過行一般道路就係好多嘢睇囉....

揸揸吓見到有間好大間嘅 Jusco ,我哋就入去買D嘢食,同埋買D零食同水喇。食完買完嘢就繼續向小山出發,途中要去間 FamilyMart到方便下,又買咗D嘢食。之後去到小山都差不多成七點,所以就搵間食店食今晚嘅晚餐喇....見到有間回轉壽司每碟都係105日元就入去食啦,D壽司都幾好食。之後又經過UniQlo就入去睇下喇,不過貴過香港,所以無收穫 ! 食完就去酒店,今晚間SuperHotel有得浸溫泉,不過就無去浸,沖完涼就休息,準備聽日嘅旅程喇。



呢架就係呢18日用嘅車啦,幾靚仔




Jusco ...都好大間架






入面都好多嘢買...但係無試食嘅




沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...