2009/08/25

會彈琴同講嘢嘅貓

會講嘢嘅貓



會彈琴嘅貓



3 則留言:

  1. Yagakko (千年女王)26/8/09 08:46

    上面嗰隻猫呢、応該係見倒啲昆蟲、所以興奮得済叫到乱哂籠。 
    下面Nora猫呢、之前我睇過喇。  我睇佢主人係個鋼琴教師、Nora由細到大成日睇住啲人類弾、所以有様學様!?
    [版主回覆08/26/2009 10:37:00]哈哈...養過貓就知道點解佢會咁叫,我都係估有D會飛嘅嘢或者昆蟲係佢上面,所以發出D怪聲 !! 因為我D貓都係咁,唔係平時咁叫囉....係"咕咕咕.......咕咕咕......."好似有舊嘢係喉嚨咁...好鬼攪嘢 !!
    我覺得 Nora 應該係對D音樂有反應....
     

    回覆刪除
  2. so funny cat!
    [版主回覆08/31/2009 04:56:00]係呀...真係好鬼得意...重要笑死我...

    回覆刪除
  3. CRYSTAL♔30/8/09 23:49

    So clever  & cute....
    [版主回覆08/31/2009 04:56:00]yes..yes...they are so lovely

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...