2012/11/20

2012 捷克、奧地利、匈牙利自駕之旅 (6) - Day 3 Karlovy Vary (KV) > Cesky Krumlov (CB) 27 Oct 2012

Day 3 Karlovy Vary (KV) > Cesky Krumlov (CB) 27
Oct 2012



今日起身望出去個窗出面係滿地都係雪,尋晚應該係落咗成晚雪。摸下個窗~~~~好凍嘅呢~~



住宿呢到係包埋早餐,梳洗完就睇下上唔上到網啦,呀~~又得啦喎,可能係尋日我係張揀早餐張紙到寫咗上唔到網,個館主尋晚返到來就整過來啦~~



我哋就係8點食早餐嘅,未夠8點我哋就準備好啦,出到去就見到館主,傾咗幾句有問我Wifi用唔用到,之後就攞咗D資料登記同埋埋單~~我哋就問咗佢附近景點嘅資料同埋揸車去睇方唔方便呢,佢嘅答案同我搵嘅資料一樣,呢到泊車唔係好方便,有得泊車嘅地方有好遠,同係我哋係呢到行去景點差不多無咩分別,重有就係要俾埋Parking Fee 添啦~~又話我哋知點到有supermarket~~



傾完我哋就去食早餐喇,係傳統嘅歐洲早餐,麵包為主囉,重有D Ham …可以食得飽,無咩特別!!



食完我哋就執好行李,準備去市中心到行返一轉睇下嘢先,唔次個館主係咪以為我哋Check Out ,話唔可以放D行李係房到,叫我哋放返係車到或者放係食早餐個到喎 ! 我哋其實都無諗住咁快 Check Out 嘅,只係諗住出去行一轉之後就返來Hae一陣然後先至走人~~咁講法咁我哋唯有放D行李係食早餐個到先啦 !! 因為其實我哋都唔知會街幾耐嘅,可能會過咗個 Check Out 時間都唔定。食完嘢我哋就行落去市中心睇下D溫泉迴廊啦,由民宿個到行落去其實係唔洗10分鐘就會到咗景點,不過我哋出門口個時就落緊雪,由凍有滿地雪,要行慢少少,唔係就會隨時 PK 到似。



行到落去我哋睇第一個溫泉迴廊Vridelni Kolonada(Hot
Spring Colcnnade)
,呢一迴廊入面有一個噴泉,都噴得幾高下個喎。我哋就係到影下相啦,同埋解下凍,因為出面好大風又凍添呀~~係呢個迴廊都幾多人係到,最大班嘅就應該係一班台灣人來嘅,佢哋係D精品店到買緊D Souvenir ,我哋都行埋去睇下啦,個都有D溫泉杯同埋D手指甲剉買。好多人都會買隻溫泉杯去載D溫泉飲下,不過D杯都唔平喎,細細哋一隻都要過百蚊,都幾貴~~如果係尋日來到有時間睇下的話,我哋都會考慮下買嘅,不過一陣間我哋就會去 Cesky Krumlov ,都要成2~3個鐘嘅車程,無謂博啦,一陣拉肚子咪大鑊 !! 唔知係唔係星期六嘅關係呢?! 9點好多舖頭都未開,之後先發覺我哋無試到溫泉餅~~因為其實真係唔覺有邊到有得買,所以我哋無試到~~



之後我哋就去睇埋 Trzni
Kolonada(Market Colonnade)
同埋 Mlynska Kolonada(Mill Colonnade),之後就決定走人啦,因為好鬼凍又落住雪咁~~行到返去民宿個到,去下廁所同埋掃走車上面嘅雪,都成差不多11點先出發~~



一開波個 GPS 又係好耐都未 Locate 到,應該係重未搵到D 衛星訊號,心諗你要生生性性呀,重有好多日要靠你架等咗差不多5分鐘,好在有返訊號,可以出發啦。



本來原先諗住係去 Cesky Krumlov 之前會去下 Františkovy Lázně 同埋 Mariánské Lázně ,因為由 KV 去其實都幾近,不過今日天氣就唔係幾好,同埋去呢兩個地方有機會行山路去,所以最後我哋都係無去到呢兩個地方架,呢兩個地方其實都係睇下D溫泉嘅嘢。



KV直接去 CK ,諗住途經 České Budějovice (CB) ,又係 Plan 咗入去睇下個廣場就走人,因為都係得個廣場同埋教堂,教堂我哋睇咗好多,所以都無諗住睇嘅,淨係諗住睇下個廣場算~~不過最後我哋都係直接去咗 CK 先,因為去到 CB 應該都成點幾兩點鐘。今日我哋就係車上面食零食做午餐,不過其實都唔係好肚餓,唔次係唔係朝早食得多嘢呢 ?!



行行下我哋見到有個好大嘅 Shopping Mall,於是我哋就停車入去睇下,順便入去方便下呀嗎~~呢個Shopping Mall到幾大,有嘢食又有嘢買,我哋係呢到嘅 Supermarket買咗D嘢食,準備不時之需。之後重係到買咗一對毛毛鞋,因為出面真係好凍~~



買完嘢方便完我哋就去 CK 嘅住宿到,今日住個個地方係離開咗個市中心有段距離,不過就可以泊車,因為先前搵過一D係市中心嘅好多都係無晒位。最後搵咗呢一間啦,呢一間就有車位,重有廚房可以用。我哋去到呢到都差不多成4點鐘,唔次係唔係因為落雪關係,車程都用咗成差5個幾鐘先至由KVCK。去到呢間 Apartment,係今日係住 Apartment,一泊車,個館主 Martin就出來問係咪我啦。講咗幾句嘢之後,佢就介紹下佢間 Apartment D咩,同埋食早餐同煮嘢嘅地方係邊,之後就問我哋會唔會煮嘢食,我哋當然係會啦,因為都有兩日係呢到住,如果搵唔到嘢食,我哋好大機會自己煮架嗎。之後,佢就諗咗一下,就俾咗一間入面有廚房嘅 Apartment 俾我哋啦。



呢一間 Apartment 都幾大下,我哋安頓好D嘢就準備出去行下睇下嘢,順便食埋晚餐,今晚我哋就Book咗食地窖餐廳到食嘢。



我哋差不多成4點半先出發,一路行一路影相,出去個時都重有D落雪,呢到如果唔係今日咁嘅天氣應該會幾靚。行下影下,好快就去到市中心,行到去個中心廣場到見到搭晒D攤檔係到,我哋重以為係聽日星期日會有D露天市場係到擺買添,原來唔係嘅~~~



行行下去到今晚食晚餐個間餐廳附近,我哋就入去個Information Center到暖下先同睇下有無咩資料可以攞,結果係無嘅。我哋大約17:15到到咗間餐廳,因為出面都幾凍,於是乎就入去睇下有無得開早飯先,又有位喎!



開頭佢哋以為我哋係 Walk-in嘅,俾咗張角落頭嘅2人枱俾我哋,之後我同佢哋講我哋Book咗,佢就俾張4人枱俾我哋,不過張4人枱無張2人枱咁好Feel,於是我哋都係要返張2人枱。



睇下個Menu,咦~~~點解無豬手食嘅,睇咗好耐同埋同個職員講佢都唔係好明,之後我就行下睇下間餐廳入面有無人食緊啦,原來真係無喎,後來就見到有一枱人揸住本書問有無烤豬手同埋烤鴨食,個職員答係無嘅~~原來呢一間係無呢兩樣嘢食嘅~~



之後我哋就叫咗 Set 係雜扒同埋一個淨豬扒同一杯Beer,個淨豬扒都幾好食,個個雜扒就Ok~~係呢到食,基本上就係食氣氛~~



食完我哋就返去Apartment到休息下,聽日重有一整日係 CK 到,可以聽日先睇D景點 !!

到咗CK


呢間就係我哋會住兩晚嘅Apartment

呢個係公家食堂,如果有叫佢哋個早餐就會係呢到食

呢間就係我哋住兩晚嘅房啦

有廚房

睡房

飯廳

廁所

玄關位

外觀,大家睇唔睇到落緊雪呢...

行去是中心嘅路

行落去就到市中心附近

過埋條就到啦

有紅葉睇

萬聖節裝飾

中心廣場

地窖餐廳

是日晚餐

市中心夜景

4 則留言:

  1. Hi ! 好有歐陸小鎮 feel ! Everywhere seems to be so peace and quiet. Why didn' t you wear 羽绒 ?
    [版主回覆11/20/2012 21:12:28]唔...呢個鎮真係幾細,兩個鐘之內可以行晒所有景點...
    呢到都唔係最凍,我都重覺得Okay

    回覆刪除
  2. 睇到你D相, 都覺得凍, 仲要無太陽添~
    [版主回覆11/20/2012 21:13:34]係呀...成個Trip得一兩日有太陽咋...

    回覆刪除
  3. 好凍下喎...
    [版主回覆11/21/2012 05:33:44]係真係好凍~~咁啱遇到大風雪

    回覆刪除
  4. 間民宿好新淨企理, 貴嗎?
    [版主回覆02/06/2013 06:03:29]唔貴...EUR$44/night
    好新淨...

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...