2012/08/05

2010 土耳其自駕之旅 (73) Day 10 - Kardelen Hotel@Mersin & Dinner@Mersin

30/10/2010 Day 10 (Today is my Birthday Day……………hehehe…………)


Alanya > Mamure Kalesi
> Cemmet Cehennem (
搵唔到) > Uzuncaburc (搵唔到) > Kizkalesi
> Mersin (Icel)


 


Kardelen Hotel@Mersin
& Dinner@Mersin


Day 10 Kizkalesi to Mersin 

睇完呢個少女城堡,我哋就繼續我哋嘅行程啦,因為都成下午3點幾喇,我哋重有成個鐘多D嘅車程先去到 Mersin 市嘅。我哋首先會去間酒店到Checkin 先嘅,呢個Mersin其實都幾繁榮個喎,我哋入到個市到兜咗一陣見到都有唔少高樓大廈係到。好在間酒店容易搵到啫,Checkin完我哋就出去呢個市到行下啦。點知幅太陽眼鏡唔知去咗邊到喎,搵極都搵唔到,重以為跌咗添,最後係個背囊個底到搵返 !! 呢個Mersin市有好多商店,重有唔少嘢買重要幾熱鬧下添喎,呢到重有好多乾果類嘅嘢買,咁我哋就順便搵下有無蘋果茶買啦,不過最後都係搵唔到喎。呢到都有個景點係一個井來嘅,但係最後我哋係搵唔到架~~~我哋行行下無神神有個土耳其買雪糕嘅舖頭老細(應該係老細呱)請我哋食雪糕喎,重同我哋傾咗一陣間計添,最後我哋當然係要拍照留念啦~~~


見時間都唔早,我哋就順便睇下有無D地方可以食下晚餐,行咗一陣見到一間幾企理嘅就入去食啦。其實點解揀呢一間,係因為呢一間係個D手指指嘅食店,你見到咩想食就指個樣餸就得。呢一間餐廳D嘢食都幾好味,同埋D伙計又幾有禮貌同埋好熱情個喎 !! 食完嘢,我哋就返酒店休息喇,因為聽日要早出發去土耳其其中一個大景點 - 奇石林 !!
Mersin市街景 

呢到都有一棟幾高嘅建築物喎



雪糕老細請食雪糕

周街有槍買



Day 10 Kardenlen Hotel to Hacibaba Restaurant



哈哈~係唔係好豐富呢







呢一個係沙律



呢個餅幾好食







2 則留言:

  1. Hello ! A modern city. But are the guns real ? I see you have 意粉 , 咖哩牛腩 and apple tea. What is the dish on top of the salad ?
    [版主回覆08/06/2012 21:05:55]個Dgun係真架~~~
    個D好似係個D椰菜咁嘅菜

    回覆刪除
  2. D槍買左都過唔到香港海關喇!....食左一個雪糕有冇幫襯番幾個?
    [版主回覆08/08/2012 05:57:32]哈哈~~都唔會買啦,買來無用呢....
    梗係無幫襯啦,唔洗錢嘅就最好食...

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...