2009/05/06

2009 韓國自駕之旅 - Day 6 Lunch@全州 & 假豐南門

睇完馬耳山之後,我哋就要去睇下全州其他嘅景點喇....有一個叫做豐南門嘅地方 ! 去豐南門就係正式踏入全州嘅地帶喇。去到全州市嘅時候個GPS帶咗我哋去一棟好似市政府大樓嘅地方,但係呢D又無位泊車喎 ! 我周圍兜來兜都無,所以就揸咗去另外一邊睇下有無位可以泊車喇 ! 哈哈...咁啱附近有間叫Home Plus 嘅百貨公司喎....通常呢D都係有得免費泊車個喎,咁我當然係揸入去泊低架車啦~~~由於時間都唔早土咁啱我哋又見到入面有個 Food Court 喎,當然係醫咗五臟廟先啦 ! 但係係去呢個 Food Court 嘅途中有團友已經被入面嘅護膚品公司吸引咗入去,重有收穫添~~~未到首爾已經開始進入作戰狀態喇 ! 買完嘢就去個 Food Court 到喇,呢到入都幾多款式揀下,但係有時太多都唔係一件好事,因為會花多眼亂 ! 最後我哋叫咗三個 Set ,嘩~~~~原來D份量都幾多下,夠晒4個人食呀 !

食完呢餐美味嘅午餐之後,我哋就行過去呢個豐南門喇。其實呢個豐南門我覺得有D怪怪地,因為佢係一棟建築物入面,我哋以為係因為呢個豐南門重建所以先將佢溶入去一棟建築物到添~~~後來我哋睇到真嘅豐南門先知原來呢個係假嘢......咁究竟呢個係咩來嘅呢 ?

呢個就係我哋食Lunch嘅地方喇....都幾大架 !




嘩~~~~幾多嘢食 !! Yummy !




一個 Set 入面有好多樣嘢 !




睇下~~~~呢個百貨公司入面有D護膚公司係入面架...有團友已經開始買嘢喇 !




街景~~~~




呢棟就係 Home Plus 喇...




豐南門...??? 假嘢來架 ~~




究竟呢棟係咩蛉嘅呢 ???




1 則留言:

  1. 你地成日3份4人食....
    不過, 睇落又真係好大份喎!
    [版主回覆05/14/2009 19:27:00]嘻嘻~~~叫得多食唔落呀嗎 ! 得我一個男 ! 其餘都係女.....

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...