2018/05/12

2018 波蘭.波羅的海三小國自駕之旅 Day 9 24-3-2018 Saturday (Rundāle, Latvia)


Tartu 塔爾圖  (Estonia 愛沙尼亞) > Bauska (拉脫維亞)> Lunch@Aveņi > Hotel Rundāle  > Rundale Palace隆黛爾宮 > Hotel Rundāle > Dinner@Aveņi > Rimi Bauska > Hotel Rundāle

今日我哋就去返拉脫維亞,得一個景點就係睇呢個隆黛爾宮,Wiki係咁解說
隆黛爾宮(拉脫維亞語Rundāles pils;德語:Schloss Ruhental)是位於拉脫維亞城市包斯卡附近的一座宮殿建築[1]。隆黛爾宮是拉脫維亞最著名的巴洛克建築,修建於兩個時期,分別是 17361740年和1764年至1768年。如果想詳細知道呢個皇宮嘅歷史,可以睇下呢個Blog,佢都寫得幾詳細。

呢間酒店嘅早餐都叫多款式,味道就普通啦。食完早餐我哋就8點幾出發,由Tartu 塔爾圖去呢個Rundāle (Latvia 拉脫維亞)要成4個幾鐘先到。中途入咗一次油,其實最主要係去廁所到放低啲嘢啫。
我哋大概12點到就到咗Rundāle隔離個個城鎮Bauska,咁就去搵食先。因為Rundāle係無咩餐廳有得食嘢,為免去到無得食,所以我哋就係呢到食個Lunch先。上網Search到有一間係附近叫Aveņi,又有得泊車,所以我哋就去呢一間喇~~~
係呢一間餐廳隔離重有間Bauska Motor museum,不過我哋就無入去睇,如果你哋有機會去呢到,可以入去睇睇。呢一間餐廳都幾特別,有啲位整到配合返出面嘅裝潢。睇個Menu,除咗啲西餐之後,呢到又係有泰菜食個喎,又有冬蔭功湯飲,我哋當然會叫來試下喇。我哋叫咗一個炸雞意粉、咖哩雞飯(原來個飯係紫米來個喎)、果汁同一件提拉米蘇。呢到嘅嘢食嘅份量都幾多下,我哋兩個人食完碟意粉同飯都已經好飽,重要食埋件提拉米蘇~~~不過件提拉米蘇又幾好食。
食完我哋就去酒店到Checkin先,不過酒店到就無人,咁我哋就去皇宮到參觀啦。我哋去到嘅時候有一兩架旅行巴係到,係呢啲唔係旺季嘅時間都又咁多人來參觀,呢個皇宮果然係有啲吸引力呀~~
皇宮入場費每人EUR$9,不過呢個價錢係呢個時間先有,因為如果夏天來,要睇埋個花園要另外俾錢,因為家下個花園係無花嘅~~~重有就係呢到影相要俾影相費,不過其實我見啲人都無Check到嘅
入去呢個皇宮參觀係要著鞋套嘅,應該係費時你哋整污漕啲地方,因為行入皇宮條路係泥路來嘅~~~呢個皇宮有黃金廳埋白廳,重有好多陶瓷嘅製品,其實呢個皇宮都幾華麗。睇返有人影啲高空圖,呢個個皇宮加埋個花園都幾靚個喎,我哋去呢個時間有啲地方係維修緊無得睇,但係其實我哋都唔知邊到有無得睇~~~睇完皇宮,我哋就去睇下個花園,雖然知道應該無咩睇。無花之下,真係無咩嘢睇,但係呢到有幾個PokemonGym係到,我哋就順便放隻上台,隻Pokemon係我哋返咗香港成個星期先俾人打返來。
睇完我哋就返去酒店到Checkin,睇來今日得我哋住,因為唔見有其他人入住,可能呢個真係淡季都唔定~~間酒店房係二樓,又要搬行李,房就真係幾細下。休息咗一陣就出去食晚餐,搵過一輪,都係去返食Lunch個一間到食,因為真係幾好味。
我哋今次就叫咗炸魷魚圈、冬蔭功湯、海鮮燴飯(又係用紫米)、蝦沙律,重有就係Local Beer同埋香矛汽水,呢一間啲嘢食真係幾好味,又係食到好飽同大滿足呢~~~如果大家有機會去Rundāle,可以來呢一間餐廳試下,位置係
之後就返去酒店休息,途經一間超市,都幾大間下,就入去買返啲水再返酒店。
聽日早餐就8點半先食早餐,聽日我哋就落返去立陶宛,呢個波羅的海三小國話咁快就去完。由愛沙尼亞去拉脫維亞呢一段路無咩快相位,只係到咗拉脫維亞入城鎮嘅路先有相機。


:
Name: Hotel Rundāle  (Comfort Double Room)(Breakfast included)
Address: Vīnkalni, Rundāles pag., Rundāles nov. Rundāle LV-3921 Latvia      Phone: +371 25 622 730
GPS: 56.41747, 24.02836 (N 056° 25.048, E 24° 1.70255.86815)
Price: €50   Parking: Free

早餐都叫多款式
離開愛沙尼亞啦..
又返去拉脫維亞
復活節裝飾
今日天氣好好
食返個午餐先
Lunch@Aveņi
啲座位都幾特別
呢隻果汁幾好飲
餐包...好邪惡..
 冬蔭功湯
炸雞意粉
咖哩雞飯
提拉米蘇
Bauska Motor museum
酒店Hotel Rundāle附近地圖
Rundale Palace隆黛爾宮
皇宮花園
Hotel Rundāle
間房係閣樓,唔係好大間
日落
Dinner@Aveņi
Local Beer
香矛汽水
炸魷魚圈
海鮮燴飯
冬蔭功湯
蝦沙律
食完走嘅時候個天都重未黑晒
超市

沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...